در حال نمایش 6 نتیجه

قطعات سنگ شکن فکی

سنگ شکن های فکی نمونه ای از سنگ شکن های متعدد استفاده شده در صنعت های گوناگون می باشد. در کل، سنگ شکن ابزاری است که در راستای کوچک کردن اندازه ی مواد معدنی و سنگ ها استفاده می شود. اندازه و سایز سنگ های خرد شده باید در حدی باشد که در مراحل بعدی تولید، بتوان استفاده لازم را از آن ها نمود. سنگ شکن ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع سنگ، سنگ شکن متفاوت نیاز است. سنگ شکن فکی در بین ابتدایی ترین مرحله سنگ شکنی قرار می گیرد. همچنین سنگ شکن  فکی به خاطر کم اصطکاک بودن، کم هزینه بودن و کارکرد راحتی که نسبت به سایر سنگ شکن ها دارد، جزو محبوب ترین سنگ شکن ها محسوب می شود. یکی دیگر از دلایلی که سنگ شکن فکی متقاضی زیادی دارد این است که کار کردن با آن نسبت به دیگر سنگ شکن ها آسان تر می باشد. سنگ شکن  فکی وظایف مهمی را بر عهده دارد. از وظایف سنگ شکن ها می توان به خردسازی سنگ ها و موادمعدنی شن و ماسه، اشاره کرد. سنگ شکن فکی در خرد کردن سنگ ها و کانی های بزرگتر از 20 سانتی متر کاربرد بسیار زیادی دارد.

عموما جنس مواد به کار رفته در سنگ شکن فکی، فولاد منگنزدار می باشد؛ زیرا استفاده از این مواد در بدنه ی سنگ شکن فکی باعث افزایش عمر و همچنین کارایی قطعات می شوند که این امر بسیار مهم می باشد. همچنین استهلاک ایجاد شده در سنگ شکن را تا حد چشمگیری کاهش می دهد. سنگ شکن فکی به منظور کاهش اندازه و ابعاد سنگ هایی که به داخل دستگاه وارد می شوند،آن ها را تحت فشار بالا قرار می دهد. در سنگ شکن فکی، مواد توسط نیروهای فشاری یا برشی بین دو فک ثابت و متحرک، خرد می شوند.

دو نوع سنگ شکن فکی وجود دارد:

سنگ شکن فکی تک بازویی
سنگ شکن فکی دوبازویی

همچنین سنگ شکن ها دارای دو نوع شانه هستند:

شانه ثابت
شانه متحرک

شانه ثابت سنگ شکن فکی، بر روی یک سطحی که کاملا ثابت می باشد، قرار گرفته شده است. شانه ثابت و متحرک جزو قطعات سنگ شکن فکی محسوب می شود. برای اینکه شانه متحرک بتواند به سنگ ضربه وارد کند، باید توگل(toggle) به آن نیرو وارد بکند. توگل نیز از قطعات سنگ شکن فکی می باشد. در کل وقتی شانه متحرک با ثابت برخورد می کند، سنگ هایی که در بین این دو شانه قرار دارند، خردایش می شوند. به عبارتی، خرد شدن سنگ ها در سنگ شکن فکی، با همکاری قطعات سنگ شکن فکی به نام فک ثابت و متحرک صورت می گیرد. در سنگ شکن فکی، بلبرینگ هایی تعبیه شده است که قابلیت تحمل 6 برابر وزن خود را دارند.

دستگاه سنگ شکن فکی، مزیت های زیادی دارد؛ اما مهم ترین مزیتی که می توان به آن اشاره کرد این است که سنگ هایی که سختی بالا و همچنین قدرت فرسایش بالایی دارند را به راحتی خرد می کنند. مانند کوارتیزیت و سنگ آهن.همچنین سنگ شکن فکی ظرفیت بالایی دارد ودارای یک بدنه محکم می باشد. نکته ی مثبتی که در قطعات سنگ شکن فکی وجود دارد این است که این قطعات هزینه و قیمت پایینی دارند. همچنین اگر تولیدات بخواهد در دستگاه سنگ شکن فکی به ماکزیمم و یا بیشترین مقدار خود برسد، باید از یک دستگاه فیدر استفاده کرد. از سنگ شکن فکی در صنعت های گوناگونی استفاده می شود که بسیار پر کاربرد می باشند. از این صنعت ها می توان به استفاده در معادن، مواد ساختمانی، منابع ریلی، جاده سازی سازی و کارخانه های مربوطه اشاره کرد.

معرفی قطعات سنگ شکن فکی:

 قطعات مهمی در سنگ شکن فکی وجود دارد که برای ساخت و تولید آن ها باید توجه زیادی کرد تا استانداردهای لازم را داشته باشند. از قطعات سنگ شکن فکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شانه فک ثابت
شانه فک متحرک
فک بند
یاتاقان فک
توگل فک
پشت فک
ناودانی کوتاه و بلند فک
صفحه فشار فک
شفت لنگ فک
پیچ رگلاژ سنگ شکن فکن
الکترو موتور
بلبرینگ
بغل بند
در پوش ها

در تولید قطعات سنگ شکن فکی از مواد و آلیاژهای مخصوص به دلایل متعددی باید استفاده کرد. به دلیل وجود سایش های احتمالی در قطعات سنگ شکن فکی، برای جلوگیری از این سایش ها و برای به حداقل رساندن استهلاک هر کدام از قطعات سنگ شکن فکی، از مواد و آلیاژهای بخصوصی باید استفاده کرد و به وسیله ی آن ها تولید و ساخته شوند تا بتوانند استاندارهای لازم را برای بهره وری از قطعات سنگ شکن فکی، پیدا کنند.

هر کدام از این قطعات از آلیاژ یا ماده ی خاصی ساخته می شوند. از قطعات سنگ شکن فکی می توان شانه فک ثابت، شانه فک متحرک و فک بند را نام برد که از فولاد منگنز مولیبدن دار ساخته می شوند. همچنین ناودانی کوتاه و بلند فک، توگل فک و صفحه فشار فک جزو قطعات سنگ شکن فکی می باشند که جنس هر سه گزینه آن ها، آهن ضد سایش است. همچنین یاتاقان فک از قطعات اصلی ، سنگ شکن فکی محسوب می شود که مواد به کار رفته برای تولید آن چدن و داکتیل نشکن می باشد. شفت لنگ فک نیز از قطعات سنگ شکن فکی محسوب می شود که از موادMO40 ساخته شده است.

همچنین از مشخصات فنی سنگ شکن فکی می توان موارد ذیل را نام برد:
اجزای انتقال قدرت
دستگاه مولد قدرت
فک ها
بدنه
دارا بودن وسیله ای برای تنظیم کردن دانه بندی محصول

برای نگهداری صحیح قطعات سنگ شکن فکی باید به دو نکته توجه کرد. اولین مورد این است که برای عمر و دوام طولانی مدت قطعات سنگ شکن فکی، باید یاتاقان های دستگاه به موقع روغن کاری شوند. و نکته بعدی این است که اگر مواد با دانه بندی درشت وجود دارند، نباید نزدیک به دهانه ورودی عمل خردایش صورت گیرد.

از ویژگی ها و امتیازاتی که به علت وجود قطعات سنگ شکن فکی مناسب و استاندارد، وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارا بودن قدرت و ظرفیت بالا در فرسایش سنگ ها
داشتن بدنه ای محکم از جنس آلیاژ فولاد منگنز
برای جلوگیری از سایش، قطعات سنگ شکن فکی با آلیاژ نام برده شده ساخته می شوند.
داشتن ساختمان محکم و مقاومت بالا
قابلیت تنظیم دهانه خروجی را دارد.
راندمان بالا
نسبت به دیگر سنگ شکن ها مقاومت بیشتری در برابر سایش دارند.
دارای عملکردی مطمئن
دارای سیستم روغن کاری
به آسانی نگهداری می شوند.
صفحات یدکی آن به آسانی و به سرعت تعویض می شوند.
فروش قطعات سنگ شکن فکی:

 راه ساز معدن به منظور کم کردن میزان سایش قطعات سنگ شکن های فکی و بالا بردن میزان کارایی آن ها و استفاده طولانی مدت از قطعات سنگ شکن فکی، آن ها را از مواد و آلیاژی که در برابر سایش بسیار مقاوم می باشد را تولید می کند. شرکت راه ساز معدن در زمینه فروش قطعات سنگ شکن فکی فعالیت می کند. شرکت راه ساز معدن همیشه درصدد فراهم نمودن قطعات با بهترین و برترین کیفیت برای شما عزیزان بوده است. اگر قصد خرید قطعات سنگ شکن فکی را دارید ولی اطلاعات تکمیلی و کاملی از این قطعات ندارید، می توانید سوالات خود را با کارشناسان مربوطه در حال فعالیت در شرکت راه ساز معدن در میان بگذارید. کارشناسان شرکت راه ساز معدن مشاوره های لازم را جهت آشنایی شما با قطعات سنگ شکن فکی خواهند داد.

شرکت راه ساز معدن

شرکت راه ساز معدن با تجربه چند ساله در زمینه فروش قطعات سنگ شکن فکی و همچنین دیگر قطعات، توانسته اعتماد بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت برای راحتی شما کاربران عزیز و همچنین دسترسی آسان تر شما به اطلاعاتی نظیر قطعات سنگ شکن فکی، سایتی را طراحی نموده و در آن با به اشتراک گذاری آلبوم و کاتالوگ های عکس های قطعات و همچنین اطلاعات مربوط به این حوزه، کمک شایانی در جهت تکمیل کردن اطلاعات و دانسته های شما مخاطبان گرامی کرده است. همچنین شرکت راه ساز معدن برای جلب اعتماد روز افزون شما کاربران عزیز، محصولات و قطعات سنگ شکن فکی را با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما خریداران گرامی عرضه می کند. اگر قصد خرید قطعات سنگ شکن فکی را دارید می توانید بعد از مشاوره های لازم با کارشناسان، خرید خود را به راحتی نهایی کنید و در اسرع وقت سفارش های خود را تحویل بگیرید.

تماس با ما :
02156423150
09127694751
09123022364

No custom loader image set.

توسعه راهساز معدن
پیام خود را ارسال کنید