در حال نمایش 9 نتیجه

سنگ شکن ها در صنعت معادن بسیار کاربردی هستند. این دستگاه ها در اشکال گوناگون تولید شده اند و این موضوع کاربردی بودن آن ها را نشان می دهد. به گونه ای که از هر نوع سنگ شکن می توان برای یک نوع یا چند نوع تولید سنگ استفاده کرد. به عنوان مثال برای تولید ماسه، شن و یا تولید سنگ های درشت تر از سنگ شکن های خاصی استفاده می شود.

فروش قطعات سنگ شکن سری HS نیز مانند دیگر سنگ شکن ها با ویژگی های خاص معرفی می گردد. مسلماً صاحبان صنایع و معادن با فروش قطعات سنگ شکن سری HS به خوبی آشنا می باشند.

 قطعات سنگ شکن سری HS

شرکت راه ساز معدن یکی از شرکت های فوق العاده نام آشنا در زمینه فروش قطعات سنگ شکن سری HS می باشد. این سنگ شکن ها در بیرون از دایره تولید جایگاه بسیاری خوبی دارند. افرادی که در زمینه های مختلف همچون تولید مصالح یا بخش معادن مشغول به کار هستند، احتمالاً با قطعات سنگ شکن سری HS آشنا می باشند. شرکت راه ساز معدن نیز در زمینه فروش قطعات سنگ شکن HS بسیار تبحر دارد و از نام آوران درجه یک این عرصه می باشد.

فروش قطعات سنگ شکن سری HS با کیفیت های مختلف در شرکت ها تولید می گردد. به همین علت بهتر است برای خرید محصول با کیفیت از یک شرکت معتبر مانند راه ساز معدن خرید کنید. البته شرکتی همچون راه ساز معدن امتیازات ویژه ای را برای مشتریان خود به ویژه مشتریان اختصاصی خود در نظر گرفته است اما این شرکت همواره حفظ کیفیت کالا و دستگاه را به عنوان وظیفه خود دانسته است. لذا در زمینه فروش قطعات سنگ شکن سری HS نیز مانند دیگر سنگ شکن ها همواره درصدد تولید سنگ شکنی با کیفیت بوده است.

همان طور که می دانید فروش قطعات سنگ شکن سری HS بخشی از خدمات قابل توجه این شرکت به مشتریان می باشد. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد راه ساز معدن را برای خرید سنگ شکن و قطعات مربوطه انتخاب می کنند، این است که این شرکت خدمات پس از فروش نیز برای مشتریان در نظر گرفته است.

لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS

از آن جایی که فروش قطعات سنگ شکن سری HS به عنوان یک سنگ شکن ضربه ای مورد توجه است، بنابراین شرکت راه ساز معدن در زمینه فروش سنگ شکن های ضربه ای نیز فعالیت دارد.

بغل بند مثلثی HS

همان طور که از نام این قطعه نیز پیداست، این قطعه مثلث شکل است. این قطعه از قطعات مهم و ارزشمند در سنگ شکن  HS  می باشد. این قطعه  ها در اجناس مختلف نظیر چدن نایهارد، فولاد منگنزی و فولاد منگنزی مولیبدن دار تولید می شوند. ضمن اینکه در فروش قطعات سنگ شکن سری HS جایگاه ویژه ای دارند. هر دست مثلث بدون نافی شامل 12 عدد می باشد و وزن هر عدد برابر با 10 کیلوگرم می باشد.

بغل بند نافی دار مربع

این بغل بند در ابعاد 25*25 میلی متر تولید شده و در واقع این اندازه، بعد یک مربع را نشان می دهد. این قطعه از فولاد منگنزی، چدن، منگنزی مولیبدن دار و چدن نایهارد تولید شده است. وزن هر عدد بغل بند مربعی نافی دار برابر با 23 کیلوگرم می باشد و هر دست این بغل بند حدود 72 عدد بغل بند را شامل می شود. این قطعه نیز در لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS جای می گیرد.

بغل بند نافی دار مستطیل

این بغل بند نیز در فروش قطعات سنگ شکن سری HS جای می گیرد. این بغل بند بعد مستطیلی دارد. این بعد برابر با 20*25 میلی متر می باشد. از نظر جنس مانند بغل بند نافی دار مربع در فولاد منگنزی، چدن نایهارد، فولاد منگنزی مولیبدن دار و چدن تولید می شود. وزن هر بغل بند مستطیلی برابر با 19 کیلوگرم می باشد. ضمن اینکه هر دست آن حدود 12 بغل بند را در خود جای داده است.

بغل بند تک سوراخ

بغل بند تک سوراخ نیز در لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS قرار دارد. همان طور که از نامش پیداست این بغل بند تنها دارای یک سوراخ می باشد.

چکش کوبیت HS

این چکش قابلیت تولید از چدن نایهارد، فولاد منگنزی و فولاد منگنزی مولیبدن دار را دارد. هر دست چکش کوبیت HS7 چهار چکش را در خود جای داده و وزن هر دست به 450 کیلوگرم می رسد. در واقع این قطعه در لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS قرار دارد.

چکش کوبیت HS

این چکش نیز در لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS قرار دارد. چکش کوبیت HS10  در نوع فولاد منگنزی مولیبدن دار، چدن نایهارد و فولاد منگنزی تولید می گردد. در هر دست آن، حدود 4 چکش وجود دارد و وزن تقریبی هر دست چکش برابر با 756 کیلوگرم می باشد.

پالانی کوبیت HS

پالانی کوبیت HS10 در فولاد منگنزی مولیبدن دار یا فولاد منگنزی تولید می شود. در هر دست پالونی تنها یک عدد جای گرفته و وزن قابل توجهی در لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS به خود اختصاص می دهد. این وزن برابر با 830 کیلوگرم می باشد.

روی سندان HS

این قطعه نیز از لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS می باشد. فولاد منگنزی، چدن نایهارد، فولاد منگنزی مولیبدن دار و چدن از موادی هستند که در ساخت و ساز روی سندان HS10  به کار می روند. در هر دست سندان حدود 21 عدد سندان وجود دارد. وزن هر کدام از این سندان ها برابر با 24 کیلوگرم می باشد.

زیر چکش HS

این زیر چکشی در فولاد منگنزی یا فولاد منگنزی مولیبدن دار تولید می شود و در لیست فروش قطعات سنگ شکن سری HS جای می گیرد. هر کدام از این زیر چکشی ها وزنی برابر با 256 کیلوگرم دارند. در هر دست از این قطعه، حدود 4 عدد زیر چکشی جای می گیرد.

امتیازهای شرکت راه ساز معدن در فروش قطعات سنگ شکن سری HS چیست؟

همان طور که می دانید امروزه بسیاری از صنایع و معادن پیشرفت های زیادی داشته اند. لذا این مراکز همواره به دنبال تامین نیازهای خود در بهترین کیفیت می باشند. شرکت راه ساز معدن خدمات زیادی را در زمینه فروش قطعات سنگ شکن سری HS به مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت پیشرفت قابل توجهی نسبت به دیگر رقبا داشته و از این رو توانسته مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

دومین ویژگی ممتاز شرکت راه ساز معدن این است که این شرکت در زمینه صادرات قطعات به خارج از کشور نیز فعالیت دارد. این موضوع نشان می دهد که شرکت نامبرده توانایی خود را در عرصه کیفیت درجه یک و کم نظیر قطعات به اثبات رسانده است. به همین دلیل مورد توجه مشتریان خود قرار می گیرد.

در زمینه فروش قطعات سنگ شکن سری HS نیز خدماتی نظیر نصب، ارسال و حمل را نصیب مشتریان خود می کند. این موضوع برای ارگان هایی که در حمل یا نصب دستگاه مشکل دارند، گزینه ای قابل اتکا و مهم تلقی می گردد. همان طور که می دانید قطعات سنگ شکن بسیار سنگین می باشند. به همین خاطر مسئله حمل آن ها اهمیت زیادی می یابد. شما می توانید برای حمل این دستگاه ها از خدمات پس از فروش شرکت بهره مند شوید. بسیاری از صاحبان مشاغل نیز با نحوه نصب این دستگاه ها آشنا نیستند.

نقش شرکت راه صنعت در تولید و فروش قطعات سنگ شکن سری HS چیست؟
جالب است بدانید ما به عنوان تولید کننده قطعات وارد بازار شده ایم و توانسته ایم هزاران پروژه موفق در این زمینه را به اتمام برسانیم. کلیه خدمات این شرکت به شکل دسته اول و بدون واسطه به مشتری عرضه می گردد. ما در این شرکت، دستگاه ها و قطعات را تولید و به فروش می رسانیم.

ضمن اینکه در زمینه فروش قطعات سنگ شکن سری HS و دیگر سنگ شکن ها به دو دهه تجربه و تولید مداوم دست یافته ایم. قطعاً این موضوع در جلب اعتماد و نظر مشتریان اهمیت زیادی داشته است.

این شرکت تولید انبوه و کافی دارد. به همین خاطر قادر به دریافت سفارشات به هر تعداد می باشد. این موضوع برای مشاغلی که به شکل مداوم با سنگ شکن ها سر و کار دارند، اهمیت زیادی دارد.

فروش قطعات سنگ شکن سری HS با قیمت های استثانایی به مشتری عرضه می گردد. برای اطمینان از این موضوع می توانید این سنگ شکن ها را از نظر وضعیت قیمت و تجهیزات با دیگر شرکت ها مقایسه کنید. در این صورت متوجه مزیت و امتیاز این شرکت نسبت به سایر شرکت ها خواهید شد. این شرکت همواره درصدد رفع نیاز از مشتری می باشد. به همین خاطر خواسته مشتری را همواره در چارچوب تولیدی و توزیعی خود در نظر می گیرد و مطابق با آن پیش می رود. پس از خرید، مشتری را تا رسیدن به هدف خود همراهی می کند.

تمام این خدمات به پاس اعتماد و اهمیتی است که شما مشتریان عزیز به شرکت راه صنعت داده اید. ما نیز همواره در صدد جلب اعتماد شما مشتریان عزیز هستیم و به همین خاطر کیفیت در فروش قطعات سنگ شکن سری HS را مدنظر قرار داده ایم.

شما عزیزان می توانید قبل از خرید سنگ شکن خود با مشاوران شرکت مشورت و نمونه محصول متناسب با کار خود را از شرکت دریافت نمایید. به عنوان مثال وقتی برای تولید شن یا ماسه اقدام به خرید سنگ شکن می کنید، باید توضیحات زیادی در زمینه نوع سنگ شکن، ابعاد و اندازه آن به شما ارائه شود. وجود راهنما و مشاور در این زمینه می تواند شما را به هدف تان برساند و به یک نتیجه عالی و قانع کننده دست یابید. قطعاً در چنین شرایطی ضمن اینکه متوجه برتری و امتیاز شرکت راه صنعت در فروش قطعات سنگ شکن سری HS می شوید، این شرکت را به سایر دوستان و همکاران خود نیز معرفی خواهید کرد.

تماس با ما :
02156423150
09127694751
09123022364

No custom loader image set.

توسعه راهساز معدن
پیام خود را ارسال کنید