در حال نمایش 3 نتیجه

 قطعات سنگ شکن کوبیت

سنگ شکن کوبیت، یکی از دستگاه هایی است که برای خرد کردن و شکستن انواع سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کار که در گذشته با سختی زیاد توسط افراد و بصورت دستی انجام می گرفت، امروزه به وسیله این ماشین سنگ شکن، خیلی راحت انجام می گیرد. فروش قطعات سنگ شکن کوبیت توسط شرکت های بسیاری در سطح کشور انجام می شود. یکی از شرکت هایی که در این زمینه، یعنی طراحی، تولید و فروش قطعات سنگ شکن کوبیت، جزء شرکت های برتر در سطح کشور می باشد، شرکت راه ساز معدن می باشد. این شرکت می کوشد تا با بهره گیری از افراد با تجربه و کاردان در زمینه تولید این نوع قطعات، بالاترین کیفیت را در کار خود داشته باشد. به گونه ای که از تمام ایران سفارشات را دریافت کرده و حمل و نقل و نصب این نوع قطعات را نیز به عهده دارد. بعلاوه این شرکت، در زمینه صادرات قطعات سنگ شکن کوبیت به خارج از کشور نیز بسیار فعال می باشد.

این شرکت، در زمینه تولید و فروش قطعات سنگ شکن کوبیت، نزدیک به دو دهه است که فعالیت داشته و به یکی از برترین و پرهوادارترین شرکت ها در ایران تبدیل شده است. پروژه های بسیار و موفقی که این شرکت در دو دهه اخیر داشته است و بعلاوه قیمت های مناسب و استثنایی که برای فروش قطعات سنگ شکن کوبیت توسط این شرکت ارائه شده است در فروش قطعات این شرکت بی تاثیر نبوده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با قطعات سنگ شکن کوبیت، از جمله انواع قطعات فکی آشنا کرده و همچنین درباره شرکت راه ساز معدن به عنوان یک شرکت معتبر ایرانی در زمینه فروش این قطعات، توضیحاتی را ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

شرکت راه ساز معدن، یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید قطعات سنگ شکن کوبیت بوده که با توجه به تجربه ای که این شرکت در خصوص طراحی و تولید قطعات سنگ شکن دارد، و قیمت های عالی و کیفیت مناسب قطعات تولید شده، باعث شده است که این شرکت طرفداران بسیاری را در سطح کشور داشته باشد.

این شرکت در زمینه ارسال و حمل قطعات سنگ شکن کوبیتو همچنین صادرات این قطعات به خارج از ایران جزء بهترین شرکت های ایرانی به شمار می آید. این شرکت آماده دریافت سفارشات به هر تعداد بوده و اقدام  به فروش قطعات دسته اول و بدون واسطه می نماید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت قطعات و ابزار آلات صنعتی، از جمله قطعات سنگ شکن ها، کار ها با سرعت بیشتر و راحتی تمام به انجام رسیده و برای انجام یک کار که در گذشته روز ها، هفته ها و شاید ماه ها زمان لازم بود، امروزه با تولید قطعات و ابزار آلات صنعتی پیشرفته، این کار ها در حداقل زمان ممکن و با کیفیت عالی به انجام می رسند. یکی از مواردی که در خصوص تولید ابزار آلات و قطعات دستگاه های صنعتی، از جمله قطعات سنگ شکن کوبیت، خیلی مهم به نظر می رسد، کیفیت این قطعات است. هرچه کیفیت قطعات تولید شده بیشتر باشد، طول عمر دستگاه بیشتر بوده و کار تولید قطعات سنگی با کیفیت عالی به انجام می رسد.

بعلاوه یکی دیگر از مواردی که در فروش قطعات مختلف، از جمله قطعات سنگ شکن کوبیت اهمیت دارد، قیمت مناسب این قطعات است. هرچه قیمت این قطعات مناسب تر باشد، میزان فروش این قطعات نیز بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که قیمت مناسب، بایستی در کنار کیفیت خوب این قطعات در نظر گرفته شود. به عبارت دیگر کیفیت خوب این قطعات بایستی در تناسب با قیمت  مناسب آن ها باشد.

قطعات سنگ شکن کوبیت

قطعات سنگ شکن کوبیت، شامل دسته ای از قطعات می باشند که از آن ها برای استفاده در این نوع سنگ شکن ها استفاده می شود. در ادامه این مقاله به صورت تک به تک به این قطعات اشاره کرده و درباره کاربری هرکدام توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

 چکش پارکر 104:

یکی از قطعات سنگ شکن کوبیت که توسط شرکت های سازنده قطعات بسیاری در سطح کشور، از جمله شرکت راه صنعت تولید شده و به فروش می رسد، چکش پارکر 104 می باشد. چکش های پارکر، از جمله چکش پارکر 104، برای شکستن سنگ در سنگ شکن های ضربه ای یا سنگ شکن پارکر استفاده می شوند. جنس این نوع چکش، از فولاد منگنزی می باشد. این نوع چکش ها، که از قطعات اصلی سنگ شکن ها به حساب می آیند، این چکش ها در بسته های 6 عددی تولید شده و به فروش می رسند.  به این علت که در تماس مستقیم با سنگ ها قرار دارند، استهلاک بالایی داشته و درصد خرابی آن ها نسبت به قطعات دیگر سنگ شکن بالاتر است.

 چکش پارکر 103:

از جمله قطعات سنگ شکن کوبیت دیگری که دارای اهمیت فراوان بوده و در سنگ شکن ها از آن استفاده می شود، چکش پارکر 103 می باشد. این نوع چکش نیز، همانند چکش پارکر 104 از جنس فولاد منگنزی بوده و معمولا در دسته های 8 تایی تولید شده و به فروش می رسند. از مزیت هایی که جنس فولاد منگنزی دارد و از آن برای تولید چکش های 104 و 103 استفاده می شود، این است که این نوع جنس، دارای انعطاف پذیری مناسبی بوده و همچنین سختی کافی برای استفاده در تولید چکش، به عنوان یکی از قطعات سنگ شکن کوبیت را دارا می باشد. از مزایای دیگری که این نوع چکش ها دارند، این است که این چکش ها در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشند. مقاومت در برابر ساییدگی و خراب شدن، یکی از مواردی است که درباره این چکش ها بسیار اهمیت دارد. زیرا همان طور که گفتیم این قطعات، در ارتباط مستقیم با سنگ ها قرار داشته و بایستی دربرابر ساییدگی توسط این سنگ ها از مقاومت بالایی برخوردار باشند.

 چکش کوبیت 120:

یکی دیگر از قطعات سنگ شکن کوبیت، چکش کوبیت 120 می باشد. این نوع چکش، در انواع جنس های منگنزی و نایهارد در بازار موجود می باشد. شایان ذکر است که چکش کوبیت، علاوه بر سایز 120 ، در سایز های 100، 180 و 240 نیز موجود می باشد که بسته به دستگاه سنگ شکن که چه سایزی لازم دارد، از هرکدام از این سایز ها استفاده می شود. در ادامه این مقاله در مورد چکش کوبیت 180 نیز به طور جداگانه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

چکش کوبیت 180:

یکی دیگر از سایز های چکش کوبیت، چکش کوبیت سایز 180 می باشد. این سایز از چکش های کوبیت نیز بسته به نوع ماشین سنگ شکن و سایز مورد استفاده در این سنگ شکن ها، بکار می روند. همانطور که در مورد چکش کوبیت 120 نیز گفتیم، جنس این چکش ها در انواع جنس های منگنزی و نایهارد موجود می باشد. البته نوعی دیگر از چکش های کوبیت نیز هستند که از نوع خاصی از جنس منگنز به نام منگنز مولیبدن دار در تولید آن ها استفاده شده است. به هرحال جنسی که برای تولید چکش های کوبیت مورد استفاده قرار می گیرد، بستگی به چند مورد دارد:

  اول اینکه معدنی که دستگاه سنگ شکن می خواهد در آن کار کند از چه نوع معدنی است. بعضی از معادن به شکل کوه هستند و معادن کوهی نامگذاری می شوند. برخی دیگر نیز معادن رودخانه ای هستند. برای هرکدام از این نوع معادن، جنس چکش کوبیت نیز متفاوت خواهد بود.
از دیگر مواردی که در انتخاب جنس چکش کوبیت، بسیار مهم می باشد، جنس سنگ معدن می باشد. برای انواع سنگ های معدن در معادن سنگ های مختلف، از چکش هایی با جنس های متفاوت استفاده می شود.

– بعلاوه میزان سیلیس موجود در سنگ معدن از دیگر عواملی است که در تعیین جنس چکش کوبیت موثر می باشد.

بازویی پارکر 104:

یکی دیگر از قطعات سنگ شکن کوبیت، بازویی پارکر 104 می باشد که یکی از اجزاء مورد نیاز برای این نوع سنگ شکن ها می باشد. بازویی پارکر، یکی از قطعات مهم در انواع سنگ شکن ها از جمله سنگ شکن های فکی می باشد که وجود آن برای به راه افتادن و شروع به کار کردن دستگاه لازم و ضروری می باشد.

 روبند پارکر 103:

از دیگر قسمت هایی که به عنوان قطعات سنگ شکن کوبیت شناخته می شوند، روبندهای پارکر 103 می باشند. این قطعات در ارتباط با چکش پارکر 103 بوده و معمولا همانند چکش های پارکر، از جنس فولاد منگنزی بوده که یک جنس مقاوم و انعطاف پذیر در برابر استهلاک توسط انواع سنگ ها می باشد.

 روبند پارکر 104:

همانند روبند پارکر 103، که برای استفاده روی چکش پارکر 103 از آن استفاده می شود، از روبند پارکر 104 نیز برای بکاربردن آن روی چکش پارکر 104 استفاده می شود. جنس این نوع روبند ها نیز از جنس فولاد منگنزی می باشد که دارای سختی لازم برای استفاده به عنوان روبند می باشد. این ابزار نیز از جمله قطعات سنگ شکن کوبیت هستند که از اهمیت بالایی برخوردارند.

در این مقاله سعی شد تا شما را به قطعات سنگ شکن کوبیت آشنا کرده و درباره هرکدام از این قطعات و کاربری آن ها توضیحاتی مختصر ارائه دادیم. همچنین درباره فروش قطعات سنگ شکن کوبیت، صادرات آن توسط شرکت معتبر ایرانی راه ساز معدن، که یکی از برترین شرکت های ایرانی در زمینه تولید انواع قطعات سنگ شکن کوبیت می باشد، به توضیحات مختصری پرداختیم. امیدواریم که این مقاله، مورد پسند شما قرار گرفته باشد و رضایت شما را جلب کرده باشد.

تماس با ما :
02156423150
09127694751
09123022364

No custom loader image set.

توسعه راهساز معدن
پیام خود را ارسال کنید